Adakah Umno Atau Mahathir Yang Sedang Panik?

Pada dasarnya Syed bodoh mahu para pemimpin dan anggota Umno panik dan merasakan bahawa sudah hampir ke penghujungnya. Dan satu-satunya cara mereka dapat menghilangkan kepupusan Umno adalah dengan membawa Mahathir kembali dalam Umno. Jika Mahathir kekal dengan Pakatan Harapan maka Umno akan berakhir. Dan Syed bodoh berharap pemimpin dan anggota Umno akan menekan Perdana Menteri Najib Tun Razak memohon Mahathir untuk kembali kepada Umno.

 

Beberapa minggu lalu Malaysia Today berkata Tun Dr Mahathir Mohamad menyedari bahawa peluang Mukhriz menjadi Perdana Menteri melalui Pakatan Harapan sangat tipis. Satu-satunya cara beliau boleh menjadi Perdana Menteri adalah melalui Umno – dalam erti kata lain mula-mula orang tersebut mesti dipilih sebagai Presiden Umno dahulu.

Oleh itu, Mahathir perlu mencari cara untuk beliau dan Boboi untuk dijemput kembali ke Umno – seperti pada tahun 1972 dan 2009 (dua keadaan ketika Mahathir kembali ke Umno selepas berkhidmat dengan pembangkang). Tetapi bagi beliau untuk dijemput kembali ke Umno, dia mesti terlebih dahulu mewujudkan suasana ketakutan ini supaya UMNO panik dan untuk menyelamatkan dirinya dari kemusnahan yang teruk, mereka menjemput Mahathir kembali kepada Umno.

Syed bodoh cuba mencipta senario “kiamat” untuk Umno à la ‘Kejatuhan Saigon’

Ini sangat penting. Mahathir tidak boleh dilihat sebagai mengemis dan merangkak kembali kepada Umno. Umno mesti dilihat sebagai panik dan memohon Mahathir untuk kembali ke parti itu. Dan itulah sebabnya blog blog Syed bodoh semalam, yang boleh anda baca di bawah – yang jelas dan tidak memerlukan penjelasan lanjut.

Sesetengah daripada anda mungkin terasa jengkel dengan bahasa berkualiti rendah dan kebudakan artikel tetapi ini adalah gaya Syed bodoh. Apabila anda kekurangan bahan dalam apa yang anda katakan, anda perlu menokok tambah artikel anda dengan cara itu untuk menyembunyikan fakta bahawa anda sebenarnya bercakap banyak tetapi tidak mengatakan apa-apa.

Mukhriz tidak akan menjadi Perdana Menteri melainkan jika dia terlebih dahulu dipilih sebagai Presiden Umno

Pada dasarnya Syed bodoh mahu para pemimpin dan anggota Umno panik dan merasakan bahawa sudah hampir ke penghujungnya. Dan satu-satunya cara mereka dapat menghilangkan kepupusan Umno adalah dengan membawa Mahathir kembali dalam Umno. Jika Mahathir kekal dengan Pakatan Harapan maka Umno akan berakhir. Dan Syed bodoh berharap pemimpin dan anggota Umno akan menekan Perdana Menteri Najib Tun Razak memohon Mahathir untuk kembali kepada Umno.

 

Syed bodoh adalah pakar ramalan kiamat

Desas desus mengatakan UMNO berada dalam keadaan panik teruk.

Syed Akbar Ali

Si bodoh dan seluruh keluarganya telah pergi ke Arab Saudi untuk mengintai lubang tikus (laluan tikus) sekiranya mereka terpaksa melarikan diri pada waktu malam. Rumah di Koh Samui juga hampir siap. Zaki adalah pengurus projek.

Sibodoh mengatakan dia telah membayar penerbangan ahli keluarganya. Dibayar kepada siapa? Anda terbang dengan jet kerajaan. Siapa yang anda bayar? Tentera Udara Diraja Malaysia yang terbang dan menjaga pesawat? Atau anda membayar Kementerian Pengangkutan?

Buat pertama kalinya dalam sejarah Malaysia, Polis menjalankan latihan (latihan) mengenai cara untuk menyelamatkan perdana menteri dari Putrajaya sekiranya berlaku rusuhan.

Polis mengadalkan latihan memindahkan perdana menteri dengan helikopter !! Berikut adalah gambar dan laporan berita untuk membuktikannya:

Sesungguhnya Polis tahu sesuatu yang lebih baik daripada yang lain. Semua orang bodoh, kaki jilat dan kaki kipas lebih baik bersiap sedia. Sibodoh dan seluruh gengnya akan meninggalkan anda semua. Mereka mengambil berat tentang anda kerana mereka akan buat taik. Mereka telah simpan dana mereka di luar negara, mereka mempunyai rumah, helikopter dan jetplanes menunggu mereka. Apa yang kamu ada?

Syed Moron berkata Lim Kit Siang akan dijadikan Menteri Dalam Negeri jika dia sedar dari koma

Saya menyokong sepenuhnya jika Pakatan Harapan menang pilihan raya, bahawa Encik Lim Kit Siang dijadikan Menteri Dalam Negeri. Semua mereka yang tidak berguna akan ditendang ke penjara.

Sesetengah orang tahu bahawa pilihan raya akan diadakan selepas Tahun Baru Cina. Tempoh kempen akan agak pendek – kira-kira 10 hari. Ianya sangat bagus. Kami benar-benar tidak memerlukan tempoh kempen panjang.

UMNO mula panik. Anda boleh melihatnya dalam serangan berterusan terhadap Tun Dr Mahathir sebagai calon PH untuk PM. Walaupun terdapat kekeliruan awal oleh PKR, mereka mula menerima pemilihan Tun Dr Mahathir. Ia betul-betul tak ada otak.

Rafizi adalah tepat. Tun Dr Mahathir akan membantu mendapatkan undi Melayu UMNO tegar. Memenangi pilihan raya dahulu.

Syed bodoh berkata Cina MCA akan mengkhianati Umno dan akan mengundi DAP

MCA tersenyum. Mereka akan dihapuskan. Tetapi mereka tidak bimbang. Ahli MCA biasa akan mengundi DAP dan PH pula. Mereka telah bermain permainan talam dua muka sekian lama. MCA adalah perniagaan. DAP mendapat undi. Tambahan pula, mereka dapat menarik palam UMNO, yang mereka benar-benar tidak suka.

MIC tidak berbaloi diperkatakan lagi.

Ada KEJUTAN KEDUA nanti.

Saya tidak akan berkata apa-apa lagi.

KEJUTAN PERTAMA (kurang sedikit dari KEDUA) akan cukup mengujakan.

Pendek kata, pastikan helikopter cukup minyak untuk terbang tidak lama lagi.

Pada malam pilihan raya, nasihat saya kepada UMNO agar Bilik Operasi anda dalam hangar penerbangan di LCCT. Beritahu Tony untuk menyediakan beberapa pesawat yang penuh minyak dan dipanaskan pada tarmac. Sekiranya UMNO kalah pilihan raya, mereka semua boleh melarikan diri segera. Tony sepatutnya mengutip wang tunai terlebih dahulu untuk tiket itu. Hanya bawa bagasi, mesti membayar tambahan untuk nasi lemak bungkus.